WebYaprak | Script Paylaşım Bloğu > Bizi Takipte kalın yakında çok büyük şeyler olucak
Ana Sayfa Ana Sayfa | İletişim İletişim | Hakkımda Hakkımda | Arşiv Arşiv| »

X Proje Scripti

| | | 18 Kasım 2012 Pazar Emre Güler 19 yorum
X proje
X proje
X proje

Script Kategorisi: warez, diğer scriptler, facebook, php, html, facebook
Script Boyutu: 480 KB (492.207 bayt)
Script Açıklaması: Facebook durum beğendirme tarzında yapılan bir scriptir. Ama bunun diğerlerinden farkı içinde vip üyelik dediğimiz silver üyelik, gold üyelik ve platin üyelik dediğimiz sistem vardır. Üyelik sistemlerine göre limitler değişir. İçinde WalPost ve Yorum Post vardır. Yani içinde bayağı bir özellik vardır.

Yapamayanlar Olursa Buraya Yorum Atmaları Yeterlidir.

Yöneticinin Bu Scripte Puanı: 10/10



Video'lu kurulum için Buraya Tıkla

19 yorum:

  1. nereleri düzenlicez onuda yazarsan daha iyi olur

    YanıtlaSil
  2. Hocam video eklencektir. Sitemizi takipte kalın.

    İyi Günler.

    YanıtlaSil
  3. Video'lu anlatım sitemize eklenmiştir. Sitemizden bulabilirsiniz.

    İyi Günler

    YanıtlaSil
  4. Ben Yapamadım Eklermisin Faceden Yardım Etsen.


    > https://www.facebook.com/HaCKeR.ImTheBaLici

    YanıtlaSil
  5. Grdşm admin panelinin şifresi nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin panelinin şifresi mysql'de mevcuttur. Ordan bulabilirsiniz. İyi Günler

      Sil
  6. Admin siteismi.com/admin diyorum girisyap.php diyor beyaz bi sayfa geliyo hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapamışınız hocam iletişim bölümünden bize ulaşın ve yardımcı olayım.

      Sil
  7. Verdiğiniz Xprojeyi editledim hocam buyrun

    bakablrsiniz istyene yollayblrm

    http://mawe-gaming.com/alis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende güzel olmuş hocam scripti verebilme imkanınız varmıydı acaba ?

      Sil
    2. http://webyaprak.blogspot.com/2012/11/x-proje-scripti.html

      Buyrun ben verdim scripti Güle Güle kullanın

      Sil
    3. http://webyaprak.blogspot.com/2012/11/x-proje-scripti.html

      Buyrun script benden olsun Güle Güle kullanın. ((Beğenin bir şeyler yapın ))

      Sil
  8. Teşekür ederim hocam hemen deniyorum

    YanıtlaSil

*Küfürlü ve Argo Kelimeler Kullanmayınız.
*Yazdığınız Yorum En Kısa Zamanda Yayınlanır.
*Yorum Yazarken Anonim Yerine Adı/URL Yerini Seçerek Yaparsanız İyi Olur.

WebYaprak Yönetimi