WebYaprak | Script Paylaşım Bloğu > Bizi Takipte kalın yakında çok büyük şeyler olucak
Ana Sayfa Ana Sayfa | İletişim İletişim | Hakkımda Hakkımda | Arşiv Arşiv| »

WebYaprak | Script paylaşım ve Videolu Eğitim Dersleri Bloğu

| 13 Ocak 2014 Pazartesi Emre Güler 0 yorum
Webyaprak | Videolu Eğitim Sitesi
Webyaprak | Videolu Eğitim Sitesi
Merhaba Arkadaşlar ilk olarak sizleri çok beklettim daha dorusu bayağı bir beklettim nerdeyse 5 aydır paylaşım yapmıyorum ve tekrardan paylaşıma başlamaya karar verdim ama tek bi farkla artık videolu eğitim dersleride vermekte olacağım scriptlerimizin yanında videolu derslerde verilip sizlere daha fazla yarar sağlamak istiyorum.

Biliyorsunuz ki site açıldığından itibaren ne reklam alındı ne birşey bunları sizlere karşılıksız olarak yapmaktaydım ve öğlede devam edicek. İyi Günler

Emre GÜLER

0 yorum:

*Küfürlü ve Argo Kelimeler Kullanmayınız.
*Yazdığınız Yorum En Kısa Zamanda Yayınlanır.
*Yorum Yazarken Anonim Yerine Adı/URL Yerini Seçerek Yaparsanız İyi Olur.

WebYaprak Yönetimi